باران



Home| Archive| Links| Design
اهل دلاي ايراني2
سرگرمي و تفريح



                       

             

 

       نبار باران زمین جای قشنگی نیس نبار

       من اهل زمینم خوب میدانم که اینجا جکعه بازار است

       ودیدم عشق را نسیه میدادند

       در اینجا قدر نشناسند

      مردم شعر حافظ را به فال کولیان اندازه میگیرند

      اینجا قدر ادم ها را با جو اندازه میگیرند

      نبار باتران زمین جای قشنگی نیس نباز



نظرات شما عزیزان:

סינא
ساعت22:10---13 شهريور 1393
یه سوال یه مدته ذهنمو مشغول کرده



بنظرتون حضرت نوح میگ میگ رو چجوری گرفت کرد تو کشتی؟؟؟



والا آدم تو بعضی چیزا می مونه....
پاسخ:خخخخخخ نیدونم


marry
ساعت22:45---11 تير 1393
سلام عزیز،خوبی؟
کاش ماه میدانست میان این همه ستاره وسیاره فقط یکی مشتریست.....
پاسخ:سلااااااااام اجی خودم من خوبم ممنون ک سر زدی بم گلم


هادی
ساعت16:24---30 خرداد 1393
نبار باران زمین جای قشنگی نیست من با چشمان خود دیدم که گل در عقد پروانه بود و با زنبور هم رابطه داشت

saeed
ساعت13:05---19 خرداد 1393
سلام آبجی گلم
خوبی
آبجی اومدم بهتون بگم که من دیگه چت نمیام برا همیشه
ولی میام وبت سر میزنم
مراقب خودت باش دوستون دارم
تا کامنت بعد خدانگهدارتون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






tags:
/ چهار شنبه 14 خرداد 1393برچسب:, / 14:57 / ۩۞۩ஜ melikaஜ۩۞۩ /
------------------------------------------------
--------------------------------
miss-o