بنویس



Home| Archive| Links| Design
اهل دلاي ايراني2
سرگرمي و تفريح



اگه ی روز خبر بدن ک من از دنیا رفتم و از همه کسانی ک تو زندگیم بودند

بخوام صادقانه روی تابوتم ی جمله بنویسند تو چی مینوشتی؟؟؟؟؟؟

البته دوراز جونم خدانکنه خخ

   



نظرات شما عزیزان:

احسان
ساعت22:04---7 شهريور 1393
زندگی دوست داشتن داشتنی ها نیست داشتن دوست داشتنی هاست ...(این متن هم رو بدنم خالکوبی کردم برات مینویسم ..مرده شور ارام بشور این تن پرازخاطره هاست . . .)
پاسخ:ممنونم دوست عزیز


متین
ساعت18:14---27 مرداد 1393
حال میکنی هنوزم بیادتم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:فدای تو دوست قدیمی ممنونم


aref
ساعت21:39---25 مرداد 1393
برگرد ولی غلط کردی بدون من بمیری
پاسخ:ههه هستیم


متین
ساعت19:00---23 مرداد 1393
خدا بیامرزدت
البته دور از جونت
پاسخ:ممنونم


هادی
ساعت9:26---22 مرداد 1393
امروزهستی ام ز امید دعای توست فردا کلید باغ بهشتم رضای توست

خواهرم بهشت من همه آغوش گرم توست گویی سرم هنوز به بالین نرم توست
پاسخ:تشکر داداش جونم


هادی
ساعت9:22---22 مرداد 1393
خواهرم گمان مبر زخیال تو غافلم

گر مانده ام خموش خدا داند و دلم
پاسخ میسی داشی


هادی
ساعت9:21---22 مرداد 1393
قلبم شده رنجور زهجر تو خواهر

فکرم شده اینگونه پریشان تو خواهر

هر لحظه کنم آرزوی روی تو افسوس

دستم شده کوته زدامان تو خواهر


هادی
ساعت9:17---22 مرداد 1393
اینکه اینجا خفته در این گور سرد * بودنش را هیچ کس باور نکرد

هادی
ساعت9:04---22 مرداد 1393
خدا نکنه اجی جون ولی من هیچ وقت باور نمیکنم مگه ادمای خوب هم میمیرن
من فقط :میکنم
پاسخ:اخی فداتم داشیم


marry
ساعت0:55---17 مرداد 1393
زبونتو محکم گاز بگیر..........بچه بد
پاسخ:فدات اجی جونم اخ دردم اومد گازیدم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






tags:
/ پنج شنبه 16 مرداد 1393برچسب:, / 15:14 / ۩۞۩ஜ melikaஜ۩۞۩ /
------------------------------------------------
--------------------------------
miss-o