سیگار



Home| Archive| Links| Design
اهل دلاي ايراني2
سرگرمي و تفريح



سیگارم چه خوب درک میکند مرا....

وچه زیبا کام میدهد....این نو عروس شب تنهایی هایم ...

لباس سپیدش را برایم میسوزاند...

و من تا صبح از لبانش تمنای بوسه دارم...

چه لذتی میبرم از این هم بستری..

او از جان مایه میگذارد...و من از عمر....

 



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت21:43---3 مهر 1393
وبت خیلی قشنگه به منم سر بزن
پاسخ:باشع


MOHAMMAD
ساعت22:31---19 شهريور 1393
سلام چطوری؟وبت قشنگه آفرین.موفق باشی.
پاسخ:سلام ممنونم


tnt
ساعت15:53---11 شهريور 1393

زیبا بود

یادت نره سر بزنی!
پاسخ:سر زدم برا توام خوب بود


هادی
ساعت20:51---10 شهريور 1393
کوله بارم بر دوش سفری میباید
سفری تا ته تنهایی محض
هر کجا ترسیدی از سفر لرزیدی
فقط آهسته بگو من خدا را دارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






tags:
/ جمعه 7 شهريور 1393برچسب:, / 16:0 / ۩۞۩ஜ melikaஜ۩۞۩ /
------------------------------------------------
--------------------------------
miss-o