گریه



Home| Archive| Links| Design
اهل دلاي ايراني2
سرگرمي و تفريح



گاهی دلم میخواهد وقتی بغض میکنم

خدا از اسمون ب زمین بیاد اشکامو پاک کنه 

دستامو بگیره و بگه اینجا ادما اذیتت می کنن بیا بریم

 

هی رفیق........!

میدانی از کجای زندگی بیشتر خسته ام

انجایی ک وسط خنده هایم بغض می کنم.....

 

 

 

خیلی سخته ک بخوای با اب خوردن بغضتو بفرستی پایین

اما ی دفعه اشک از چشات جاری بشه.....

 



نظرات شما عزیزان:

هادی
ساعت21:00---10 شهريور 1393

از نو شکفت نرگس چشم انتظاریم گل کرد،خار خار شب بی قراریم

تا شد هزار پاره دل از یک نگاه تو دیدم هزار چشم در آیینه کاریم

گر من برای دیدنت از خویش می روم از خویش می روم که تو با خود بیاریم

بود و نبود من همه از دست رفته است باری مگر تو دست برآری به یاریم

کاری به کار غیر ندارم که عاقبت مرهم نهاد نام تو بر زخم کاریم


marry
ساعت12:03---8 شهريور 1393
سلام ملیکا جونم خوبی عزیز؟چ خبر؟خوش اومدی
پاسخ:سلام اجی خوبم ممنونم سلامتی اجی گلم مرسی سر زدی بم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






tags:
/ جمعه 7 شهريور 1393برچسب:, / 16:23 / ۩۞۩ஜ melikaஜ۩۞۩ /
------------------------------------------------
--------------------------------
miss-o